Kost het inwisselen van ponden naar euro's bij een gwk geld?

Ik heb nog ongeveer 15 pond en wil dit graag bij een gwk bureau laten inwisselen voor euro's. Weet iemand of ik hier nog geld voor moet betalen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja, je btaalt transactiekosten en ook zal je niet de meest gustige koers krijgen. Ga er van uit dat je voor die 15 Pond nog iets van 16 Euro overhoudt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij GWK betaal je altijd voor het wisselen en zijn de mimimum kosten van EUR 3,95 en max EUR 7,50 per transactie.

Ik weet niet of je binnenkort nog een keer naar een niet euroland moet want in dat geval zou ik het geld even opsparen tot dat je wat meer te wisselen hebt waardoor je in verhouding meer overhoud aan je ponden.

Muntgeld word meestal niet geaccepteerd om te wisselen.
Zelf spaar ik al het briefgeld van mijn buitenlandse reizen altijd even op tot ik wat meer te wisselen heb.