ik wil een snackbar opstarten is het verstandig om met meerdere leiders te zijn of alleen (personeel komt er nog bij)?

zoals ik als heb neergezet zou ik graag een snackbar willen opstarten maar is het dan verstandig om in je 1tje het bedrijf te runnen samen met personeel of is het beter om met een tweede leidinggevende te zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je wijst gewoon een vervangend leidinggevende aan als je er zelf niet bent

Het beste antwoord

Nou, je geeft al aan dat je in eerste instantie zelf de leiding hebt en ook neemt en na mate er (meerdere) personeelsleden nodig zijn zou ik een van hen de leiding geven over de anderen. Je personeel bespreekt dingen met diegene die jij bij wijze van spreken tot teamleider? hebt benoemd en de teamleider meldt dingen en geeft feedback door aan jou, Zo zou ik het doen waarschijnlijk. Succes:)

Toegevoegd na 3 minuten:
Eigenlijk precies zoals je zelf al aangeeft. Maar ik zou er zeker het eerste jaar mee wachten. (ook weer afhankelijk van de grootte van de zaak en de drukte.) Ondertussen observeer je wie de capaciteiten heeft om een tweede leidinggevende te zijn en dus ook mensen aan kan sturen en klanten en personeel tevreden kan houden. Iemand die altijd vriendelijk is, hoe chaotisch het kan zijn rond etenstijd en iemand die dat ook uitstraalt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

me vader doet het ook alleen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is makkelijker iemand aan te nemen dan te ontslaan. In het eerste jaar zullen de inkomsten niet zo hoog zijn, en dan is een 2de leidinggevende erg duur. Dus misschien nu nog niet zo verstandig wat geld betreft, wel wat feedback betreft (je zult best voor dingen komen te staan waar je nu niet aan denkt)
succes met al je beslissingen en met de opening
anneliez