hoeveel is de bv aldi GEMIDDELD goedkoper dan Albert Heijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ligt er maar net aan hoeveel merkloze artikelen jij GEMIDDELD koopt bij de appie. Want die zijn net zo goedkoop als de eigen merk-artikelen van de Aldi.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies, alleen JIJ kan bepalen hoeveel de aldi goedkoper is dan de AH en dat zie je ook al aan de antwoorden. Je kunt hier niet zomaar een antwoord op geven omdat het aan merkartikelen of niet-merkartikelen gaat en welke producten jij veel koopt en welke producten niet of nauwelijks. Als de luiers van de aldi 10% goedkoper zijn dan van de AH en jij koopt nooit luiers heb je niets aan die info.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Om de zoveel tijd doe de consumentengids een onderzoek daarin, waarin ze artikelprijzen vergelijken vd supermarkten, misschien dat je daar het antwoord kan vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet wel dat als ik bij de aldi en bij de jumbo vergelijkbaar boodschappen doe (even grote verpakkingen ed) ik circa 25 tot 50 euro per maand goedkoper uit ben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vergeet erbij te zetten dat ik dan 25 tot 50 euro goedkoper ben bij de jumbo. Aldi is dan duurder bij mij

Het beste antwoord

Vroeger scheelde dat aanzienlijk. Maar vandaag de dag vind ik de Aldi duur geworden en met de Euroshopper van Appie scheelt het bijna niks. Dus als je alleen Euroshopper koopt scheelt het misschien maar 5% tov de Aldi.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tot je bij de groenten en fruitafdeling komt. Groenten en fruit is nog steeds veel goedkoper bij de Aldi (of Lidl)

Andere antwoorden (1)

Dit is moeilijk te zeggen omdat Aldi niet meedoet in de bekende vergelijkingslijstjes.

Bij ALDI kun je geen merkartikelen kopen bij (de meeste) andere supermarkten wel.

Voorbeeld: pindakaas van de Aldi zal goedkoper zijn dan die van Calvé. Maar vergelijken van de prijs met die van een andere supermarkt gaat niet, omdat ze daar uiteraard geen Aldi pindakaas verkopen. Vergelijking zou wel mogelijk zijn, als je gaat kijken wat Calvé pindakaas kost bij de verschillende supermarkten.

Kortom, om het gemiddelde prijspeil van een winkel te vergelijken moet je een 'boodschappenmandje' hebben van onderling vergelijkbare artikelen.
Computoon
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heerlijk, Helaes Pindakaas van de Aldi!