Bij de bank
anneliez
11 jaar geleden
anneliez
11 jaar geleden
nee he ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moet je daar extra voor betalen? Of is dat gewoon tegen de wisselkoers?
anneliez
11 jaar geleden
volgens mij moet je commissie, dus een soort adm.kosten betalen, maar dat is bij alle banken zo.
ItisILeClerc
11 jaar geleden
tegen een onvoordelige koers, plus een hoop extra kosten voor zo'n gering bedrag
Als je ze pas over een paar dagen nodig hebt, dan zou ik ze bestellen bij de bank.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In een gwk