Bij mij in de buurt is geen bijbaan te vinden, ik heb wel wat extra geld nodig, wat kan ik doen?

Ik ben een 19 jarige student, (begin aan een secretaresse opleiding) mijn leeftijd is ongetwijfeld een belemmering voor het vinden van een bijbaan. Hoe ouder hoe duurder.. Ik moet mijn studie zelf bekostigen en zo ook de huur, boodschappen rekeningen en dergelijke. Nu ben ik al meer dan een maand op zoek naar een bijbaan (omg tiel) maar ik kan maar niks vinden wat ik kan combineren met mijn studie. Wat kan ik nu nog doen? natuurlijk blijf ik zoeken. Er moet toch iets zijn..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Bij benzinestations zijn ze vaak juist opzoek naar mensen van jouw leeftijd. Ben je hier al langs geweest? Vaak zijn deze baantjes ook goed te combineren met een studie.

Daarnaast kun je je inschrijven bij o.a. studentenwerk en de vacatures in de gaten houden. Vaak kom je toch terecht bij callcenters, promotiebureas, schoonmaakbedrijven en benzinestations. Ga dus gericht zoeken. Kijk bij bedrijven waar ze vaak opzoek zijn naar mensen van jouw leeftijd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

post bezorgen op zaterdag
anneliez
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ah... ook nog goedbetaald werk :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hmm mijn zoon krijgt bij VSP voor 250 ingesealde pakketten al 8,5 euro!
19 is niet te oud voor een bijbaan hoor !! Misschien wel om als zaterdaghulp aan de kassa in de suoermarkt te zitten, maar je zou bv de horeca kunnen proberen. Om 's avonds te werken mag je volgens mij niet eens jonger zijn dan 18.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de meeste bedrijven zijn niet op zoek naar iemand die nog moet beginnen met een studie. Eerst een baan, maakt niet uit wat, om geld in het laatje te krijgen .... totdat je wat verder bent in je opleiding. Dan zal er waarschijnlijk meer animo zijn.