Wat kan iemand met mijn wehkamp-gegevens?

Ik wil een product verkopen op marktplaats wat ik via wehkamp gekocht heb. Ik wil ook de garantiebon geven, maar dan moet ik toch ook mijn factuur geven? Hierop staat mijn adres en klantnummer. Is dat verstandig om mee te geven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Het lijkt mij niet verstandig om al jouw gegevens aan een vreemde bekend te maken. Ik zou er een kopie van maken, waarbij je eerst met post-it papiertjes al jouw gegevens hebt afgeplakt. Of je scant het, als je een printer met scanfunctie of een aparte scanner bezit, waarbij je daarna jouw persoonlijke gegevens via Paint of een ander bewerkprogramma van de afbeelding verwijdert voordat je die print.
Amadea
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee dit lijkt mij niet verstandig. zo kan iemand ook naar wehkamp opbellen dat ze het wachtwoord en de gebruikersnaam kwijt zijn maar wel toevallig het klantnummer hebben. ik zou het niet doen.
Groetjes