Welk tarief vraag ik voor oppassen op 3 kids?

Ik ga binnenkort op maandag en dinsdag op 3 jongens van 4 7 en 9 passen. Ik haal ze om kwart over 3 op en pas bij hen thuis op tot ongeveer half 6. Zelf ben ik trouwens 22. Nu vraag ik me af wat ik ongeveer zou moeten vragen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Het tarief hangt af van het aantal kinderen. Voor één kind is tussen de € 3,90 en €5,80 per uur redelijk. Deze vergoeding is puur en alleen voor het oppassen. Als uw kind veel aandacht vraagt, kan dit bedrag aan de lage kant zijn. Voor 2 kinderen wordt een bedrag tussen € 5,80 en € 7,80 per uur aangehouden, bij drie of meer kinderen tussen € 7,80 en € 9,70.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vraag nu zelf (17 jaar) 5 euro voor drie kinderen, als er bijvoorbeeld al 1 of 2 op bed liggen dus als ik niet meer alle kinderen hoef te vermaken ('s avonds dus) maar aangezien jij overdag oppast en 22 bent, zou ik zo'n 10 euro vragen. die vijf euro is trouwens vooraf afgesproken bij een oppasbureau.