Klopt het dat je vroeger bij meer winkels/bedrijven AirMiles kon sparen?

Een zo ja, waarom is het aantal deelnemende winkels/bedrijven dan gedaald?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

In de bron vindt je de bedrijven waar je nu airmiles kan sparen.
Dit is inderdaad minder dan vroeger. Vroeger kon je zo ook bij KLM sparen, en 1888 nummer informatie heeft ook maar kort deelgenomen aan deze spaar actie.
Vrij recent weigerde ze bij de Gall en Gall ook mijn airmiles pas omdat ze overstapte naar een eigen spaarsysteem.

Het kost een bedrijf geld om zich aan het sluiten bij Airmiles. Voor kleine bedrijven is deze meerprijs bijna niet meer rendementvol t.o.v. een eigen spaarsysteem.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja dat klopt

Bij de AH en de etos zijn de punten die je krijgt ook stukken minder geworden.

Vroeger kreeg je bij een Huismerk product een punt dat is niet meer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik zou toch zweren dat het bij AH andersom is: vroeger per bedrag, nu per huismerk
Staat ook op hun website:
Bij elke aankoop van een AH Eigen Merk artikel ontvangt u gratis 1 Air Mile.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan is dat weer teruggedraaid.
Want daar had ik toen een schrijve van Ontvangen
Ja dat klopt, vroeger was het bij meer bedrijven. Waarschijnlijk is het voor de bedrijven die meededen minder voordeel uit gekomen dan dat ze dachten te krijgen
anneliez