Een alleenstaande heeft recht op 50% van het minimumloon, maar aangezien je daarmee onder het sociaal minimum komt, krijgt diegene een extra opslag. Het totaalbedrag komt dan neer op €901,86 per maand.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

kijk maar naar de bron 600 euro.....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vreemde info in deze link, hoe je je geld het beste kan weg sluizen en ook oplossingen voor een eigen huis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja dat is zo.......maar het antwoord , wat is de laagste uitkering stond er vermeld en daar ging het om.........toch?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, min is niet van mij.....:)
Alleen kon ik geen jaartal vinden, is de site van 3 jaar geleden dan zegt het nog niets.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee de site is van dit jaar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het klopt niet door de 250 euro extra toeslag, zie de link in het eerste antwoord maar als basis klopt het.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nou en daar ging het toch om.........het laagste.puuuuuuf
Dat hangt van verschillende dingen af. Oa, wat je op de bank hebt staan, of je nog spaargeld hebt, je leeftijd en zelfs of je materiele waarden bezit.