Ondersteunt AFAS Personal ook ING Belgie? Zo ja, hoe moet ik dan een bestand downloaden van deze bank en toevoegen aan AFAS Personal?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ga op je ING-account naar . Geef de gewenste periode in en bestand type .csv.
Dan .
Over maximum 24 uren is het bestand beschikbaar en dit 7 dagen lang.
En dan kunt u het bestand binnenhalen in Afas.

Hopende u van dienst te zijn groet ik, Alexander Noels, en mischien tot wederhoren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is er gebeurd met mijn antwoord. De tekst wordt maar voor de helft weergegeven.
Lexisexi
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord. Het is nu gelukt om de gegevens te exporteren uit ING en te importeren in Afas