Wie kan een pen leveren gelijk aan de pen die 123inkt.nl meelevert met haar bestellingen?

Het is een geweldige pen die meer ondernemers zouden willen inkopen, maar 25.000 stuks is me iets te veel.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zijn inderdaad hele fijne pennen! Je hebt het al aan 123inkt gevraagd?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja, je kunt ze per stuk kopen (met hun logo) of vanaf 25.000 met eigen bedrukking. beiden is geen optie.

Antwoorden (1)

penpoint in zwolle
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zie het soort pennen dat 123inkt weggeeft, niet staan bij hun assortiment. Maar misschien kijk ik niet goed. Waar staan ze op de site?