wat te doen met een ruimte die over is

Mijn vriendin heeft een werkruimte ( pand ) die erg groot is , ze heeft een beautysalon. maar er is een ruimte over van zo'n 35m2 wat zouden we daar mee kunnen doen.is een aparte ruimte.... iemand nog goeie ideeen? officeel is het een kappersruimte.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Nagaan of je mag onderverhuren en of er een bestemming op zit.!!
Zorgen dat er in ieder geval een eigen ingang etc. is.
Wordt je er financieel beter van.?
En dan knutselen maar. Advertentie.. Of verhuren als opslagruimte.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Gipswandje plaatsen... of anders een dik lichtdicht gordijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk of ze het kan verhuren aan een kapper, de combinatie kapper en beauty salon is een hele goeie denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verhuren aan een nagelstyliste... Goud duo!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hennepkwekerij? ;-) niet echt legaal als je meer dan 5 planten hebt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verhuren aan iemand die massage behandelingen geeft. Toch helemaal relaxt zo'n combinatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Identificeren van specifieke moleculen er nog is en dan ook een kerndoel van het onderzoek opsporen.