Hoe kan ik aan een TAN-code lijst komen?

Ik heb een tijdje geleden bij ING een rekening geopend met internetbankieren maar ik heb geen TAN codes gekregen. Hoe kan ik aan die TAN codes komen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
9.3K
jc54
11 jaar geleden
Ik krijg mijn TAN code bij elke transactie per SMS.

Het beste antwoord

In uw account van Mijn ING kan je de TAN-code lijst opvragen;
https://bankieren.mijn.ing.nl/particulier/mijn-gegevens-en-instellingen/beveiliging/tan-codes/index

De ING adviseert u gebruik te maken van TAN-code via uw mobiele telefoon.

Het ontvangen van TAN-code via mobiele telefoon is de veiligste manier om je (betaal)opdrachten via Mijn ING goed te keuren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een belletje naar de bank of aanvragen via je internetaccount. Niet voor niets is hun slogan: Hoeveel bank wil je hebben....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aanvragen bij de ING-winkel. Je zou anders, als je niet meteen afgesproken hebt een lijst met tancodes te gebruiken, de code per mobiele telefoon als sms toegezonden moeten krijgen.
Amadea