Wat is het adres waar de acceptgiro's naar toe kunnen van ABN?

Normaal hebben we een envelop waar acceptgiro's in kunnen die overgemaakt worden die we opsturen naar ABN. Nu zijn deze op en de accept moet eerdaags verstuurd worden. Heeft iemand zo'n envelop liggen waar het adres op staat?

12 jaar geleden
14.7K
Computoon
12 jaar geleden
Misschien is het (voor de toekomst) handig om internetbankieren aan te vragen bij je bank. Daar zit ook een optie in om acceptgiro's te betalen. Dit gaat een stuk sneller dan via afgeven bij of opsturen van de acceptgirokaart naar de bank. Bovendien is dan ook sneller te zien of de post verwerkt is.
(Goedkoopste versie van 'gewoon' internetbankieren kost volgens site ABN Amro euro 2,75 maand, terwijl de portvrije enveloppen euro 0,44/stuk kosten (en met 25 stuks per keer afgenomen moeten worden.) Ik vermoed dat je via het telefoonnummer voor het bestellen van de enveloppen ook het adres te weten kunt komen dat erop gedrukt staat: 0900 - 00 24 (€ 0,10 per minuut)

Het beste antwoord

Stuur je overschrijvingsformulieren en acceptgiro’s naar:

ABN AMRO Bank N.V.
Postbus 77777
3000 MA Rotterdam
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zoek gewoon het adres van het filiaal bij jou in de buurt op in de telefoongids en stuur de acceptgiro's daar naar toe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon de acceptgiro inleveren bij het dichtsbijzijnde ABN-filiaal.
12 jaar geleden
Ik weet niet waar je woont maar zo kun je je eigen filiaal opzoeken met het adres: http://extra.abnamro.nl/maps/index.php (dus even je plaatsnaam invullen).

Je kunt hier nieuwe enveloppen bestellen:
Portvrije enveloppen (per 25)
Bestellen via 0900 - 00 24 (€ 0,10 per minuut) € 0,44 per stuk