Hoe zeg je een bankpas van de ING op?

Ik heb al een tijdje een bankpas van de ING, alleen er staat niks op en ik doe er ook miks mee. Hoe kan ik ervoor zorgen dat de rekening niet meer bestaat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.9K

Antwoorden (3)

Daarvoor ga je naar de bank met je id bewijs en daar regel je dat.

Toegevoegd na 18 seconden:
Met je id bewijs EN je bankpas dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Contact opnemen met ing.
Neem aan dat je je hele rekening niet meer gebruikt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo snel mogelijk opzeggen. Anders betaal je bankkosten voor een bank dat je niet gebruikt.
Opzeg procedure ING: Je gaat naar de site die hieronder staat. Je vult het formulier in. En je bent klaar!