Kan ik in één keer 900 euro pinnen met een rabo jongeren rekening?

Wil namelijk iets bestellen onder rembours

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Met Rabo Europas tot € 1.250 per week opnemen bij de geldautomaat; tot € 5.000 via de geldautomaat in die van uw Rabobank bankhal na tijdelijk verhogen pinlimiet; tot € 50.000 na bestelling via Rabo Internetbankieren of telefonisch.
Voor een jongeren pas geldt echter een limiet van € 500.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt aan het saldo wat op jouw rekening staat. Staat er meer op dan 900 euro kan je dit bedrag wel pinnen en betalen via internetbankieren, je kan het alleen niet opnemen bij een geldautomaat.

Geld opnemen bij een geldautomaat kan met een maximum bedrag van 500 euro per week voor een jongere van 12 t/m 17 jaar. Betalingen kunnen gedaan worden met een maximaal bedrag van 1.250 euro per week.

http://www.rabobank.nl/particulieren/producten/betalen/voor_jongeren/wereldpas/

Toegevoegd na 8 minuten:
Dus Nee, opnemen bij een betaalautomaat kan je niet in 1 keer bij een automaat van de Rabobank in 1 week. Bij een automaat bij een andere bank kan je per dag wel 250 euro per dag opnemen.