Hoe halen ze bouwkranen van wolkenkrabbers?

Tijdens de bouw van een wolkenkrabber staat er vaak een kraan op heb dak van het gebouw.

Hoe halen ze deze kraan weer naar beneden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.2K

Antwoorden (2)

Deze worden gedemonteerd en afgevoerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De kranen worden eerst gedemonteerd. Vervolgens kunnen de stukken bij echt hoge gebouwen met helicopters worden afgeoerd. Bij minder hoge gebouwen wordt een kraan op de grond gebruikt om de stukken weg tetransport halen.
AlphaLimaSierra