Waar kun je International Reply Coupons kopen?

Om een handtekeningenkaart te krijgen uit Amerika vragen ze een International Reply Coupon bij te voegen. (Ze accepteren geen geld of postzegels). Maar nu zie ik dat deze niet meer verkocht worden in NL vanaf 2002. Wel nog in België. Het lijkt me dat wij deze niet kunnen gebruiken.

Heeft iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (1)

Je kunt het geld op allerlei manieren overboeken maar dat kost je veel extra geld. Een vriend van mij verzamelt handtekeningen op kaarten van NBA spelers. Hij heeft een stampeltje losse Dollar biljetten die hij kan bijsluiten. Vooraf vraagt hij of hij de portokosten dient te betalen. En soms is dit niet zo, dan krijgt hij de handtekeningenkaarten voor niets. De Amerikanen vinden het namelijk best grappig dat een Nederlander hun handtekeningen spaart. Kleinere clubs en spelers vragen wel om tenminste portokosten te vergoeden. Dan voegt hij een of meerdere biljetten bij. Ik vind dit persoonlijk wel een oplossing met een risico.