Wat word er bedoelt met "account number" en wat met "bankcode/Sortcode"? Zie foto.

Dit heb ik nodig om ergens geld over te maken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.7K
Pieter2011
12 jaar geleden
Dat zou ik eerlijk gezegd ook niet vertrouwen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
....Het is te vertrouwen.
Ik waardeer jullie bezorgdheid. Maar dit is gewoon voor het overmaken van 1 maand membership bij runescape. (een online spel) Ik ben er intussen zelf uitgekomen.
Maar bedankt voor jullie moeite (;

Het beste antwoord

Ik zou hiermee uitkijken. Als je geld naar het buitenland over wilt maken heb je vaak een IBAN nummer nodig, maar dit kan gewoon via online internet bankieren van je bank geregeld worden (bijvoorbeeld mijn.ing.nl). Het betalen voor een spel of programma kan vaak met paypal of iets dergelijks gedaan worden. Dit is veiliger dan internationaal geld overmaken.

Als dit niet te veel gevraagd is, waarvoor / waarom wil je deze overschrijving doen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
....Het is te vertrouwen.
Ik waardeer jullie bezorgdheid. Maar dit is gewoon voor het overmaken van 1 maand membership bij runescape. (een online spel) Ik ben er intussen zelf uitgekomen.
Maar bedankt voor jullie moeite (;