Zijn zakelijke kilometers inkomen bij het berekenen van een WAO uitkering?

Ik heb een een gedeeltelijke WAO uitkering.
In het gedeelte dat ik werk rijd ik in mijn privéauto zakelijke kilometers. Hiervoor krijg een vergoeding op basis van zakelijke kilometers. Worden deze kilometers gezien als inkomen bij het bereken van de WAO uitkering?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als deze worden vergoed op basis van € 0,19 dan niet
ronron1212
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

M.i. verhogen die alleen het fiscaal belastbaar loon en vallen niet onder loon SV. Zie je salarisslip.

Dit in tegenstelling tot bijtelling privégebruik auto van werkgever.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Al het inkomen moet je optellen bij een uitkering echter de gemaakte kosten mag je er weer van af halen.
Kijk verder onder bron.