I betaal maandelijks 9euro administratiekosten bij Citybank en dat vind ik veel, welke belgische bank doet zijn verrichtingen omzeggens kosteloos?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Wat veel, NL Rabobank is iets van 12 euro per jaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens bij de Triodosbank! Dit is tevens een bank waar milieu- en natuur zeer hoog in het vaandel staan. Ze investeren ook nimmer in kernenergie of wapenindustrie of zo. Je kunt er beleggings-, spaar- en betaalrekeningen openen. Ook zakelijk.

Antwoorden (2)

fintro bank :::::::
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Argenta.
Keytrade bank.