groeien de bedragen op mijnpensioenoverzicht.nl nog?

Als ik mijn gegevens check op mijngegevensoverzicht.nl check, zie ik een overzicht van wat ik na mijn pensionering ontvang als pensioen en aow.
Ik ben nu 49, groeien de getoonde bedragen nog aan, of is het een prognose waarin de verwachte aangroei (bij gelijkblijvende omstandigheden) al is meegenomen?

Wie kan mij hier iets over uitleggen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan op de site zien wat je tot nu hebt opgebouwt én wat je uiteindelijk op kan bouwen.
kan nu zelf even niet inloggen, maar bekijk de tabs dan kom je dat overzicht tegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet kijken bij de bedragen per pensioenfonds.