wie weet hoe ik bij moneymiljonair veel parels kan vangen heb al mensen uitgenodigd via link kopen webschop mail openen vragenlijsten invullen help?

heluuuuuup

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Hiermee verdien je niet veel geld, zijn allemaal reclame lokkertjes + je krijgt heel veel onzin mail en spam in je inbox. En dat voor (als je het goed doet) 5 euro in de maand.
ben je dan ook wel 10 uur mee bezig ofzo.

Maar als je wilt weten hoe je die parels verdient is inderdaad mensen uitnodigen (welke ik zelf altijd negeer, omdat ik het systeem ken) en HEEEEEL VEEEL Reclame's klikken en bekijken. Daarbij ook nog eens HEEEEL VEEEEL mailtjes bekijken.