Hoeveel kost het om een zaal te kopen of een pand voor een zaal om die te verhure voor feestjes?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
12K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar is geen antwoord te geven. De prijs van de zaal hangt af van onder andere de locatie en grootte.

Het beste antwoord

Je kunt zelf zoeken op http://www.fundainbusiness.nl , zoeken op horeca, waarbij je ook kunt aangeven hoe groot het minimaal moet zijn.
(Je kunt wel naar andere panden zoeken, maar je zult een horecabestemming moeten hebben of kunnen krijgen, en dat gaat niet lukken bij pakweg een benedenwoning of een eengezinswoning ergens).
In Amsterdam zul je dan al gauw op een half miljoen zitten, puur aan aankoopkosten, nog los van vergunningen en dergelijke.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

dat is heel erg afhankelijk van de locatie van het pand. zo is een pand in de binnenstad van amsterdam natuurlijk vele malen duurder dan een pand op de hei in oost groningen.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoeveel zou een pand of zaal in de binnenstad kosten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Oost-Groningen heb je niet zoveel hei ;p
Hier valt geen antwoord op te geven. Dit is sterk afhankelijk van de locatie. Midden in een stad of op een industrie terrein, is er parkeerruimte, hoe is de staat van het pand??
Om hoeveel vierkante meter gaat het?
Je hebt wel een gemiddelde vierkante meter prijs maar dat moet je eerst zelf maar eens gaan uitzoeken bij een makelaar in de buurt waarvoor jij een pand zoekt.
Hou er wel rekening mee dat je voor dergelijke objecten behoorlijk wat eigen geld moet meebrengen.