hoe komen we der achter waar mijn vader zijn pensioen had??

Mijn vader is een paar jaar geleden overleden maar we moeten nu weten waar hij zijn pensioen had hoe komen we hier achter het is al 10 jaar geleden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is het een paar jaar of 10 jaar geleden?

Antwoorden (1)

Je kunt contact opnemen met zijn oude werkgever of uitkeringsinstantie. Heeft hij na zijn overlijden een partner gehad met wie hij samenleefde, dan heeft diegene hoogstwaarschijnlijk nabestaande pensioen ontvangen. Dus dan weet je de instantie ook.
Als je toevallig zijn digiD weet (wrs niet, maar is een mogelijkheid) kun je op www.mijnpensioensoverzicht.nl zien waar hij pensioen heeft opgebouwd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze hadden vroeger geen digid dus daar kunnen we niet kijken of wel kan het ook andersv?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op die website kun je alleen met digiD inloggen. Weet jij zijn oude werkgever/uitkeringsinstantie? Dan daar contact mee opnemen en de situatie uitleggen. Of dus je vaders partner als hij die had.
fisbel
12 jaar geleden
Digid wordt sowieso afgesloten als er gedurende 18 maanden geen gebruik van wordt gemaakt. Overlijden wordt via de gemeente doorgegeven aan de Belastingdienst waarna onmiddellijke afsluiting van DIGID overledene plaatsvindt.