Met schilderstape afdekken dan copieren
kopieren, met zwarte stift wegkrassen wat je onzichtbaar wilt en het kopie nog een keer kopieren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het origineel wilt afgeven dan zwart maken met een permanent marker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De origineel zou ik niet afgeven. Die moet je altijd zelf houden.
Als je een printer met scanfunctie hebt is dat heel makkelijk: je maakt een scan van het afschrift, opent dat in Paint (of een ander bewerkingsprogramma) en gumt de geheim te houden gegevens weg.
Amadea
12 jaar geleden
Als je alleen het saldo moet laten zien, kan je een blanco papier over de rest van de gegevens leggen en het dan kopieren. Moeten ook inkomsten zichtbaar zijn, of een bepaalde betaling, dan eerst een kopie maken van de bank afschrift. Op deze kopie gegevens die niet nodig zijn wegstrepen met een donkere marker en dan daarvan weer een kopie maken. Zo zijn eventuele gegevens die niet zichtbaar hoeven te zijn, niet meer te lezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De kopie is van belang om aan te tonen dat jij de rechthebbende bent van het nummer van die bankrekening en waar je woont.
Bij ING kun je dat bereiken door onder het bedrag van kredietlimiet het bankafschrift om te vouwen en dan te kopiëren.