Hoeveel biljetten van 500 euro zijn er wereldwijd in omloop ? En van 200 ? 100 ? Etc ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Van de biljetten van 500 euro waren er in oktober 2011 594.834 duizend in omloop.

Van de overige biljetten kan je zelf op de site van de ECB terugvinden, zie bijgevoegde link.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In? De wereld? Eu? Nederland? Bijna 600 miljoen dus. Hmm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wereldwijd natuurlijk, ze houden echt niet bij of iemand een briefje mee de grens over neemt.