Hoe werkt de Winstuitkering bij Albert Heijn?

Ik heb begrepen dat aanstaande maandag de winstuitkering van Albert Heijn samen met je salaris wordt gestort. Hoe werkt dat eigenlijk? Ik werk er pas 5 maanden, maar dan wel 35 uur per week. Ik had vernomen dat de winstuitkering minimaal 42,5% is, maar over wat? Wil graag even kijken waar ik ongeveer op kan rekenen! Wie kan mij meer uitleg geven? Google leverde voor mij namelijk geen bruikbare resultaten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (1)

Je krijgt een winstuitkering over de periode dat je werkt. Meestal is dat 8% van je brutoloon over die periode. Daar houd je dan ongeveer 42.5% van over.
ronron1212
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus als ik bijvoorbeeld 200 uur gewerkt heb, en ik zou 8 euro per uur brute verdienen, is 8% van die 8 euro 0.64 cent, en dat x 200 is 128 euro? Klopt dat?
ronron1212
12 jaar geleden
maal 42,5 % dus € 54.50