Ik doe mijn profielwerkstuk over de economische gevolgen van de aardbeving in Japen. Hoe kan ik met iemand in contact komen die hier veel vanaf weet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen echt antwoord op je vraag, maar hier een interessante link:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/111207_Japan_Tsunami_Walvissen
Naar verluidt heeft Japan 22 miljoen euro, bedoeld voor de heropbouw na de tsunami, gebruikt om hun walvisvloot beter te beveiligen tegen activisten.

Antwoorden (2)

Googlelen en dan vind je vast wel ergens een telefoonnummer van een museum enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.japan.nl is een uitgebreide site over japan. Tevens hebben zij een pagina met economische informatie op die site staan. Als ik jou was dan zou ik hun gewoon even een mailtje sturen want die moeten ongetwijfeld wel iemand kennen die je kan helpen.