link..

http://www.discountlening.nl/browse-lenen_met_bkr-328-1-1.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

deze vraag is hier eerder gesteld. werdom hetzelfde antwoord:

een negatieve BKR is er niet om jou te pesten maar om je finacieel op de rit te houden. ook als zou ik een betreffende bank weten zou ik die hier niet willen melden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt een bkr registratie. Dat is niet best. Als je het al voor elkaar zou krijgen om nog ergens een lening vandaan te ritselen, werk je je zelf alleen maar nog verder de ellende in.

Realiseer je dat je NU hulp nodig hebt!
Je zit al genoeg in de financiele shit, gun jezelf nu de kans om hier uit te komen!

Ga naar je gemeente, leg je hele hebben en houwen op tafel, vraag hulp, ga voor een ECHTE oplossing!

Misschien kan deze site je nog een zetje in de goede richting geven:

http://www.zelfjeschuldenregelen.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een bkr notering blijft na het aflossen van je schulden nog 5 jaar staan. Zelf heb ik mijn lening afgelost maar door omstandigheden niet met het maandbedrag wat ervoor stond. Ik heb er dus langer over gedaan dan de bedoeling was. Op die manier heb ik een bkr notering gekregen
Hiermee wil ik niet het nemen van een lening promoten als je een bkr notering hebt, integendeel. omgekeert lenen of te wel sparen...is altijd een betere oplossing.
Maar wel ontkrachten dat als je een bkr notering hebt je in de schulden zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, daar heb je gelijk in. En in een dergelijk geval gaat mijn antwoord inderdaad niet op. Bedankt voor de aanvulling.
De beste lening is, niet lenen.in dit geval.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja,by de gemeentelyke kredietbanken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bijna iedereen is bekend bij BKR. De registratie bij BKR in Tiel gebeurt zodra je een creditcard hebt, als je een doorlopend krediet hebt, als je ergens op rekening hebt gekocht of als je op welke andere manier dan ook geld hebt geleend. Dat betekent niet dat je te hoge schulden hebt, maar het betekent dat je schulden hebt of de mogelijkheid hebt om schulden te maken (met je creditcard en door geld op te nemen uit je doorlopend krediet).

Elke bank waar jij gaat vragen om een lening zal contact opnemen met BKR en krijgt die informatie te zien, en dan zal er afgewogen worden of je gezien je financiele situatie in staat bent om meer te gaan lenen.

Het antwoord op je vraag is dus ja. Je kunt aanvragen, maar dat wil niet zeggen dat je het ook krijgt.

Maar pas op he... geld lenen kost geld. Heel veel geld...
14 jaar geleden
Dat kon bij de DSB bank. Hopen voor je dat ze morgen een doorstart maken;) Hou de Nederlands 1,2,3 in de gaten voor nieuw nieuws. Bij een doorstart kun je daar te recht. met een BKR-notering;)