Euroshopper bij de AH. En bij de Aldi. Maar de goedkoopste zijn niet altijd de lekkerste hoor ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die van euroshopper zijn inderdaad niet lekker!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik moet ze uitdelen, dus dan hoeft het niet lekker te zijn hoor.

Andere antwoorden (6)

Het goedkoopste is om ze zelf te maken! Daarvoor heb je maar een paar ingrediënten voor nodig en het is erg eenvoudig! Zie voor het recept de link.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
Dat zijn kruidnoten, geen pepernoten.
Bij alle grote supermarkten en drogisterijketens liggen goedkope zakjes van een onbekend merk. Voor 59 cent schat ik zo in heb je al wel pepernoten gekocht.

Toegevoegd na 3 dagen:
Tip: Ga nog vandaag naar Super de Boer. Daar liggen ze deze week in de aanbieding voor 49 cent. Echte pepernoten uit hun eigen bakkerij. Dat zag ik toevallig toen ik gisteren in die supermarkt boodschappen deed.
Amadea
12 jaar geleden
Bij de Aldi of de Lidl, action zal ze vast ook heel goed verkopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de Hema meestal ..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de jumbo (denk ik!)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij het Kruidvat