In welke technische richting verdien je veel geld

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoop niet dat je een studie gaat volgen omdat je er veel geld mee verdient. Kansloos in dat geval.
amigo
12 jaar geleden
De verschillen tussen functies BINNEN een richting zijn veel groter dan de gemiddelden van een hele groep
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies. In elke richting heb je banen die heel goed betalen en banen die veel minder betalen. Heeft alles te maken met het opleidings-niveau. Over het algemeen (er zijn ongetwijfeld uitzonderingen) kun je stellen, dat hoe langer je doorstudeert, hoe meer geld je kunt verdienen.

Antwoorden (3)

Onderwaterlasser (oliepijpleidingen), verdient als een speer. Echter 1 fout en je ligt er uit!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uit de baan of uit je lichaam, aangezien het ook enorm gevaarlijk is.
Maritieme techniek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier in België is er een te kort aan Ingenieurs (knelpuntberoep) welke dus vrij goed betaalt worden. Hier valt onder Burgerlijk ingenieur, elektromechanicus, ingenieur bouwkunde, Ingenieur elektriciteit, Ingenieur elektronica
Ingenieur mechanica, Ingenieur elektromechanica, Ingenieur scheikunde, Ingenieur kunststoffen, Veiligheidsingenieur, Ingenieur voeding, Ingenieur biochemie, etc...

Voor een lijst van knelpuntberoepen zie bijgevoegde link!

Grtz