Ik wil op voetbal en de contributie bedraagt 125 euro kan ik die geld terugvragen?

Zie vraag

Toegevoegd na 21 minuten:
en aan wie moet je het dan vragen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

In veel gemeentes bestaat een Jeugdcultuurfonds, voor als je bijv naar een muziekschool wilt. En ook een Jeugdsportfonds. Zo heet het bij ons in de stad. Ik weet niet of ze daarop gaan bezuinigen, maar probeer eens via de gemeente. Als je een minimuminkomen hebt kun je ook via de Bijzondere Bijstand , via de Sociale Dienst vaak sport vergoed krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan het altijd terug vragen. Maar bij wie? En waarom? Ik denk niet dat iemand zo gek is om jou contributie terug te betalen. Ook de overheid niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vragen staat vrij natuurlijk, maar waarom zou jij niet hoeven te betalen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan beter eerst werken en dan betalen. Je kunt ook een lening afsluiten maar dat loopt vaak verkeerd af omdat er veel rente gevraagd wordt. Misschien kan je vragen of je ook in termijnen mag betalen, dat je elke maand 1/6e of 1/12e van het contributiebedrag betaald
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
aan de voetbalclub
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou aan ouders/familie/vrienden etc. vragen of ze je willen sponsoren in ruil voor een dienst (helpen klussen/schoonmaken auto wassen enzo) maar ik zou niet lenen (kun je rottigheid van krijgen)