Hebben blinden een lagere energierekening?

Omdat visueel gehandicapten het licht nooit aan hoeven doen (denk ik), zal hun energierekening ook lager zijn, toch? Of scheelt dat heel weinig of hebben ze andere stroomvretende apparatuur nodig?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Interessante vraag!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd! :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien hebben soms een partner?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze wonen ook vaak samen met zienden en hebben extra apparatuur.

Het beste antwoord

Nee, dat scheelt niet veel, de meeste visueel gehandicapten hebben wel lampen aan, om andere mensen te laten zien dat ze thuis zijn, verder gebruiken ze ongeveer dezelfde apparatuur als zienden, mijn energie rekening is zelfs hoger dan die van mijn ziende zus. Maar ik ben dan ook bijna de hele dag thuis, dus dan verbruik je ook meer,oa kopje koffie, internet, radio, wasmachine en verwarming
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben je blind of je zus?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Crea, mag ik vragen hoe je dan internet? Niet om af te kraken hoor haha, ben benieuwd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is heel simpel, op mijn computer heb ik een spraakprogamma, dus alles wordt voor gelezen, verder lees ik mee op mijn brailleregel, deze zit onder mijn toetsenbord en daarmee kan ik meelezen met mijn vingers. Ytje je mag aan mensen met een beperking gewoon alles vragen wat je wil weten hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke haha, nou ja ik denk misschien is het onbeleefd, dat weet ik niet, maar bedankt :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, het is juist goed dat je het vraagt, dat haalt veel onwetendheid uit de wereld, dus jij bedankt