Hoeveel kost een huissleuteltje?

Hoeveel kost een huissleuteltje, een normaal formaat bij een fietsenmaker ongeveer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
25.6K
Amadea
12 jaar geleden
Bij een fietsenmaker kan je geen huissleutels kopen...

Antwoorden (4)

varieert denk ik wel erg maar 5 tot 7 euri is wel vrij standaard denk ik
12 jaar geleden
ik heb er toevallig vorige week nog een laten maken.
kostte 5,95 geloof ik. Was wel een vrij eenvoudige.
kan me voorstellen dat het voor een ingewikkelde sleutel wat meer kost.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sommige sleutels kunnen niet zomaar gekopieerd worden maar moeten besteld worden. In dat geval kan de prijs snel op lopen naar een euro of 20.
Een normale sleutel kost meestal tussen 5 en 10 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb laatst een sleutel laten kopiëren bij een hakkenbar/schoenmaker, dat kostte 3 euro en 50 cent.