Voor de(om) koper pakt het meestal slecht uit,en de andere partij wordt er dik beter aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

om koopsom polis is dat de bank goedkope kredieten aanbied voor mensen. Hierdoor raken ze in zodanige problemen omdat ze uiteidelijk zich scheel betalen aan de rente. Oa e dsb bank heeft er gelukkig tot gister het meeste baat bij gehad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je mij 10% geeft leg ik het je wel uit.....

Toegevoegd na 40 seconden:
O ja, Ik heb er dan het meeste baat bij!

Toegevoegd na 4 minuten:
Overigens, van Koopsompolissen heb ik geen verstand. Daar blijf ik verre van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een omkoopsompolis is een illegaal bedrag waarvoor je een verzekering hebt afgesloten.