Kan ik als vakkenvuller er voor kiezen om alleen op zaterdag van 8:30 - 15:30 te werken?

Word ik dan aangenomen of vinden ze het te weinig? Ik ben 15 jaar en ik wil eigenlijk van 8:30 tot 18:00 willen werken, mag dat ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

over het algemeen werken er op zaterdag wat meer ervaren werknemers van die tijd ( tenminste zolang) uit eigen ervarig is dat je dan wordt ingepland van 7 tot 10 bv om de winkel te spiegelen en schoon te maken. Helaas zul je niet zo'n lange dag kunnen maken denk ik ( dat is de ervaring die ik had met in een supermarkt werken.

Maar wie niet waagt wie niet wint toch :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat is per bedrijf afhankelijk, dit hangt af voor hoeveel uur zei een werknemer per week nodig hebben. En ja, je mag van 8:30 - 18:00uur werken als 15 jarige.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Joh, maar er gaat toch nog sowieso minimaal een uur pauze van af!
Ja je mag daar voor kiezen, het is alleen de vraag of de supermarkt dan personeel nodig heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zal je toch echt moeten schikken naar wat je baas
vraagt, wees maar blij dat je werk hebt.