Welke uitkering bij ziek thuis en vanaf 1 december 2011 wordt contract niet verlengd ?

Mijn contract loopt 1 december 2011 af ,maar ben al sinds 23 augustus ziek thuis. Ze hebben ondertussen mij gediagnosticeerd op borderline. Welke uitkering kan ik nu aanvragen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

neem contact op met UWV, (0900-9294), je hebt mogelijk recht op een uitkering in het kader van de ziektewet. Zij kunnen je hierover meer vertellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
duidelijk een ziektewet uitkering . als je heel lang thuis zit kun je een wia aanvragen maar dat is nog niet van toepassing en dus verval je in de ziektewet. let op dat je alle papieren meestuurt die ze nodig hebben anders duurt het extra lang voordat je uitkering is geregeld. je kan ook pas vlak voor je laatste werkdag je uitkering aanvragen.