Wat voor rekeningen kan je verwachten rond het einde van het jaar?

Ik bedoel rekeningen zoals van energie bedrijven en verzekeringen. Alle bedrijven die aan het eind van het jaar afrekenen met je laten we maar zeggen. En wat is de hoogte p.p. ongeveer van de rekeningen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is moeilijk te zeggen. Ik krijg jaarlijkse rekeningen niet in december, maar in april/mei omdat ik toen begonnen ben met eigen woonruimte, en jaarlijkse contracten heb afgesloten. De hoogte van de rekening kunnen wij helemaal niet zeggen, dat ligt aan zoveel factoren.
Tip: Zoek al je vaste kosten bij elkaar via je afrekeningen e.d . Tel ze op en deel ze door 12 en je weet wat je iedere maand apart moet leggen om niet al te erg voor verrassingen te komen staan

Toegevoegd na 40 minuten:
Misschien een lijstje in je pc maken, waarop je alle vaste lasten zet, met wanneer je ze betaalt en over welke periode, even bij het begin beginnen, je hebt vast alle afrekeningen nog wel, en dan ben je voorbereid op volgend jaar. (telefoon en tv zijn ook vaste lasten)
anneliez