Ik kan mijn rekeningen niet meer bijwerken

Vandaag de eerste keer ingelogd bij AFAS. Alles gaat goed, ziet mijn rkeningen etc. Maar als ik mijn rek. wil bijwerken zegt hij dat Afas niet meer dan 2 rek. herkent. Maar er staan maar 2 rek. en op het moment dat ik er 1 aanvink, krijg ik het hierbovenstaande te zien

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

uitloggen en opnieuw inloggen helpt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar ik zie nog nergens een antwoord.
Opstart problemen???
Ik heb 3 rekeningen, dacht dat het lag aan max. van 2 rekeningen.
Heb er dus maar 1 verwijderd,,,,,......
Werkte dus ook niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zaken die goed werkten zijn nu voorbij en voor hulp ben je afhankelijk van wat anderen ontdekken
Ik heb hetzelfde probleem. Kan geen rekeningen meer bijwerken, ook niet na opnieuw inloggen etc. Adobe flash player is laatste versie, dus ook daaraan lit het niet...DANK JE WEL Afas!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hetzelfde probleem. Opnieuw inloggen werkt niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sinds Yunoo overgegaan is naar Afas, kan ook ik mijn rekeningen niet meer bijwerken. Laatste versie Adobe Flasplayer geïnstalleerd. Resultaat 0! Ik ga dus niet over op een betaalde versie