Kan je via de site of app van ABN AMRO ook geld overmaken naar Eem buitenlandse rekening of moet je daarvoor naar de bank?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kan het gewoon met internet bankieren via de site van ABN AMRO geld overmaken naar een buitenlandse rekening, dus je hoef daarvoor niet naar de bank.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via de site en via de app. Via je telefoon moet je wel eerst via internet een bedrag overgeboekt hebben. Voeg toe in adressen boek en daarna kun je via de telefoon je geld overmaken.