Kies electrotechniek! Dan verdien je een stuk meer dan je krijgt ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij bedoelt hij het puur financieel, en dan klopt m'n antwoord inderdaad.
De beste HBO-opleiding is de opleiding die het beste bij jou past. Als jij een HBO-opleiding uitkiest om wat het theoretisch verdient, doe je iets wat je eigenlijk niet leuk vindt, zul je nooit heel goed worden in je vak door gebrek aan motivatie en verdien je daardoor alsnog niet heel veel.
Als ik dan toch een antwoord moet geven: het eerste dat in mij opkomt is Accountancy. Accountants hebben een aardig salaris.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ idd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beter, bij mijn profielkeuzetest kwam op nummer 1 accountant!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet een Jurist??
Dat is moeilijk te zeggen. Het is meer afhankelijk van je eigen capaciteiten en de firma waarbij je uiteindelijk te werken komt.
Als je als accountant bij een bv BDO komt te werken verdien je ook geen moer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Entrepeneurship zou ik zeggen sinds je dan een eigen bedrijf begint, als je onder een baas begint word je nooit echt steenrijk
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is ook maar een handjevol mensen die steenrijk wordt met een eigen bedrijf. Over het algemeen geldt voor een eigen bedrijf: "Hard werken, weinig verdienen."
Drepolli
12 jaar geleden
Risico staat er niet bij dus dan is dit de beste keus als je het redt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om een eigen bedrijf te starten heb je geen diploma nodig hoor ;) Ja eventueel een cursusje MKB-er
Wiskunde en dan na je opleiding die kennis gebruiken in het live toernooi poker. Denk dat dit het maximaal haalbaarste is wat je met een HBO diploma kan doen kwa geld verdienen.