wat is een offerte?

wat is een offerte? ik wil pasjes laten maken maar dan moet ik een offerte invullen! wat houd dat precies in? en kost dat geld en hoeveel dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Jij zult moeten aangeven wat je precies wil. Mogelijk dat je daarvoor een formulier moet invullen. Let op dat je geen opdracht formulier invult en tekend. lees even de voorwaarden. De leverancier zal dan een offerte maken van de kosten die jou opdracht met zich mee zal brengen daarna kan je beslissen of je het wel of niet laat doen voor die prijs. Er zouden gen kosten moeten worden gevraagd voor het uitbrengen van een offerte.
ronron1212
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je!

Andere antwoorden (3)

Waarschijnlijk hoef je geen offerte in te vullen, maar een aanvraag voor een offerte.

Een offerte is een overzicht van de kosten. Dit is in bijna alle gevallen vrijblijvend en gratis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een offerte is een aanbieding om iets voor een bepaald bedrag te leveren.
Als je op de offerte ingaat dan spreek je af met die voorwaarden akkoord te gaan.
Je bent dus pas verplicht om wat dan ook te betalen als je de offerte voor akkoord ondertekend retour stuurt.
Aan de offerte zelf zijn geen kosten verbonden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een prijsopgave van wat het zal kosten.