Volgens mij krijg je van je credit uitgaven een overzicht. Je krijgt van je bank een bankafschrift of op internet te zien dat dat bedrag is ingehouden op je rekening. Dat bedrag kan je dan verdelen aan de hand van het overzicht van je creditkaart.
ronron1212
12 jaar geleden
Je maakt binnen Yunoo gewoon een nieuwe bankrekening aan. Als je geen saldo op je creditcard hebt dan is het saldo 0,00, als je dingen gekocht hebt dan ga je in de min. Betaal je je creditcard dan ga je weer richting/naar de 0. In feite is het gewoon een bankrekening waarop je rood (dus in de min) staat.

Ik kan bij mijn bank (ABN AMRO) mijn creditcardafschriften downloaden en importeren in Yunoo. Waarschijnlijk kan dit ook bij andere banken.