Wie kan mij helpen? ik heb buitenlands briefgeld maar weet niet uit welk land het komt.het biljet is groen. met erop: heaven banknote

uit welk land komt dit biljet. ook staat er een oosters mannetje op en er staat YUK WONG .
de waarde is 10.000 voor 1 briefje. ik heb er in totaal 11.

de japanse yen en chinese dollar ook niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.9K

Het beste antwoord

Het is chinees nepgeld bedoeld om te verbranden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dit is Chinees geld voor rituelen bij begrafenissen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de onderstaande site staat veel informatie over heaven notes ook wel hell notes genoemd.
Beetje teveel om hier op te schrijven.
Het is niet echt geld om te betalen.