Goed vakantiebaantje voor een 17 jarige *volgend jaar zomer* wat goed verdient?

Ik werk nu in een supermarkt als vakkenvuller ook in de vakantie gedaan, maar als 17 jarige wil ik wel wat anders in de vakantie wat kun je doen, wat ook nog echt lekker verdient.
Graag het baantje met het loon (gelieve netto)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Sowieso kan niemand je hier vertellen wat je netto gaat verdienen, dat is echt overal anders. Ben je volgende zomer 18? Dan is een callcenter misschien wel leuk. Je verkoopt wel je ziel, maar je krijgt meestal 7-8 euro bruto per uur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste is gewoon beetje rond te vragen bij kennissen via via krijg je vaak de beste en leukste baantjes en anders gewoon langs cafés en restaurants zijn vaak wel redelijk goed betaalde baantjes over het loon is dan niks te zeggen. S

ucces met zoeken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pizzakoerier leuk baantje en natuurlijk de fooi! op een goede avond verdien je toch zo'n 10 euro per uur.