wat vragen ze allemaal bij een sollicitatiegesprek van Albert Heijn??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
23.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt aan de CV die Albert Heijn heeft ingeleverd en bij de onderneming waar hij gesolliciteerd heeft. Ik denk dat uw vraag had moeten zijn: "wat vragen ze allemaal tijdens een sollicitatiegesprek bij Albert Heijn?'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor welke functie? Denk je dat dat niet handig is om te vermelden.

Antwoorden (5)

Verschilt natuurlijk per Albert Heijn en ook wie de sollicitatie afneemt, maar in grote lijnen vragen ze vaak naar informatie over jouzelf, of je mensen kent die daar werken, soms ook of je doorgroeimogelijkheden ziet in het bedrijf (ligt er natuurlijk aan hoe oud je bent en een gerelateerde studie). Verder vragen ze naar motivatie en dat soort dingen, het is vaak een wonder als je niet toegelaten wordt bij een supermarkt, aangezien ze altijd mensen nodig hebben en je het wel heel erg bont moet hebben gemaakt in het verleden als ze je niet willen aannemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
owh dankjewel maar ik ben erg zenuwachtig ik hoop dat ze me aannemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat vaak ook inderdaad, misschien mag je dan extra dingen doen. Vaak zijn het mensen in de leeftijd van 14-18 die solliciteren bij een supermarkt en als iemand 18 is en al wat werkervaring heeft, mag hij vaak meer. Dat was ik vergeten erbij te melden inderdaad.
Ze vragen waarom je juist bij hen solliciteert.
(Het antwoord: de andere supers wilden me niet, is niet echt positief)Dus bedenk waarom je daar wilt werken.
Verder kunnen ze naar hobby's en studie vragen(ik ga er even vanuit dat dit een bijbaan is)
Misschien heb je iets orginelers dan computeren, of kun je in ieder geval, een niet te algemene bezigheid daarop noemen. (Geen hobby hebben betekent vaak dat je nergens voor gemotiveerd bent, dus dat is niet zo goed. Een hobby zoals een teambezigheid, laat zien dat je graag met andere mensen omgaat.
anneliez
12 jaar geleden
Waar je aan denkt als je het woord 'alberthijen' hoort.
Waarom je voor deze alberthijen gekozen hebt. Wat je motivatie is. En de rest weet ik niet meer zogoed. Het belangrijkste is dat je goeie antwoorden geven. Je moet niet erg zenuwachtig zijn.
Ik heb namelijk ook bij een alberthijen gewerkt

Toegevoegd na 2 minuten:
Het is opzicht best simpel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je bij een Albert Heijn hebt gewerkt, moet je dan toch wel weten dat het Albert Heijn is in plaats van alberthijen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
typ foutje kan ook gebeuren neem ik aan?
Ze vragen gewoon naar je hobby's, mensen die je kent die er werken, wanneer je beschikbaar bent en waarom je gesoliciteerd hebt.. Stelt niet zo heel veel voor..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toen ik een gesprek had, zei degene die het interview hield dat het erg belangrijk was als het ook gewoon een fijn gesprek was. :)