Baas is ontevreden over me wat moet ik doen?

Ik ben een 14 jarige jonge die nu een maand een baantje heeft bij de plaatselijke supermarkt waar ik met veel plezier en met volle inzet werk. Alleen toen ik vandaag met wat vrienden had afgesproken kreeg ik te horen van een vriend dat mijn bazen helemaal niet tevreden over me zijn omdat ze denken dat ik helemaal niks doe. Maar ik doe mijn best, dus mijn vraag is nu van wat zouden jullie mij aanraden te doen, ik wil mijn baantje natuurlijk niet kwijt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K
jodyenboyke
12 jaar geleden
Zou het niet handiger zijn om je baas te vragen, of hij tevreden is. Hoe weten jouw vrienden dit? Als je baas echt niet tevreden zou zijn, dan had hij jou allang aangesproken, lijkt me. Als je weet waarover hij niet tevreden is, kan je daar iets aan gaan doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als eerste bedankt allemaal voor snelle antwoorden:D die vriend dan de vriend van zijn zus is dikke maatjes met de bazen en zo kwam hij er dus aan. En ik ben net 2 wekn op vakantie geweest dus denk dat als die me zou aanspreken dat het de eerst volgende keer is dat ik werk. En het navragen kan ook niet want die vries mocht dit eigenlijk helemaal niet tegen mij vertellen.
Ritsuka
12 jaar geleden
Ik zou dit aan je baas vragen, je vriend kan ook onzin vertellen

Het beste antwoord

Je baas heeft het je (nog) niet zelf verteld dus. Eigenlijk moet ie dat wel doen. Tenzij het niet waar is wat die vriend van jou zei, maar zo te lezen ga je daar niet van uit. Maar wat je altijd kan doen is op je baas afstappen en vragen of ie tevreden is met jouw werk. Vraag of er dingen zijn die verbeterd moeten/kunnen worden. Laat merken dat je echt graag je best wilt doen. Zo merkt je baas dat je erg gemotiveerd bent en wellicht krijg je ook goede tips om je werk te verbeteren en wordt ie alsnog tevreden over je. Sta open voor kritiek. Dat zal je baas waarderen. Op mij kom je in elk geval erg serieus over als iemand die het echt goed wil doen. Dus zet hem op!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Heb zelf ook bij de supermarkt zo'n baas gehad en ging extra mijn best doen, ook al zette ik me als 150% in, de baas moest me niet zo, maar anders zou ik in gesprek treden met hem, om te weten wat je beter kunt doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik had dit dus ook en staat in de database dat ik te sloom ben pff, word ook nie meer aangenomen bij anderen (Jumbo,ah) dus ik raad je aan als je vulploegmedewerker bent, dat je aan je norm moet voldoen, en klantvriendelijk moet blijven tegenover klanten en je medewerkers..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Jumbo nemen ze mensen echt niet aan op basis van een database. Ze hebben immers een maand de tijd om te kijken hoe jij bent, en dat beslissen ze echt niet via database, maar via jouw sollicitatie, je gesprek, en je inwerkmaand.
Stap op je baas af en zeg wat er gezegd wordt en vraag of dit waar is.
Zegt hij ja dan kun je natuurlijk zeggen dat je dit liever van hem zelf had gehoord zodat jij je hierin aan kunt passen door op dingen te letten die je baas niet zint want daar leer je alleen maar van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet niet uitgaan van hetgeen wat een vriend tegen je zegt. Het beste kan je naar je baas gaan en hem vragen of hij tevreden over jou is en zo niet wat hij graag anders zou willen zien.
Zorg er iig voor dat je direct contact met hem hebt en niet via vrienden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik jou was ging ik een gesprek aan met de bazen. Gewoon zeggen at je hebt gehoord en vragen of dit waar is en wat je dan anders zou moeten doen. Zeggen dat je het werk echt leuk is en dat je zeker niet de kantjes eraf wilt lopen. Wedden dat de bazen denken, we moeten hem een kans geven en vertellen wat er zoal fout gaat. Soms moet je het gewoon gewezen worden.Als je 14 bent, kun je niet alles weten hoe het gaat op de werkvloer. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meten is weten; je hebt alleen via via gehoord dat je baas ontevreden is. Blijkt dat ook uit zijn gedrag naar jou toe, of uit wat hij zegt? Zo nee, dan kan het ook geroddel zijn en is het goed om een keer een soort functioneringsgesprek te hebben.
Zo ja, ga dan meteen met je baas praten over wat hij verwacht en wat jij daaraan kan doen. Misschien va je je werk op sommige punten bv verkeerd op? Ik noem maar iets.

Succes