Hoeveel verdient een apothekersassistent en hoeveel verdient een doktersassistent?

Met MBO diploma, en HBO diploma? Dus eigenlijk 4 vraagjes. Heb deze vraag net ook al gesteld alleen kan ik 'm nergens terugvinden..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.3K

Het beste antwoord

Een MBO of HBO apothekersassistent,zonder ervaring :
Per uur: € 15,06
Per week: € 572,2
Per 4 weken: € 2289
Per maand: € 2478
Per jaar: € 29754
Een MBO of HBO doktersassistent, zonder ervaring :
Per uur: € 12,49
Per week: € 474,51
Per 4 weken: € 1898
Per maand: € 2055
Per jaar: € 24675

Blijkbaar maakt volgens de bron, MBO of HBO qua salaris niet uit..

Toegevoegd na 5 minuten:
Bedragen zijn bruto.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Drepolli
12 jaar geleden
Dat een universitair geschoolde accountant minder verdient dan een apothekersassistent, zo er is echt iets mis in de zorg:S

Andere antwoorden (1)

Daar is informatie over te vinden op www.youchooz.nl
Alle mogelijke beroepen en opleidingen in zorg en welzijn, met ook informatie over salaris enzo. Je kunt er ook contact opnemen met mensen die het beroep uitoefenen.