Wat kun je verdienen als huishoudelijke hulp in de thuiszorg?

12 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de thuiszorg zou ik niet weten, maar ik werk op het moment fulltime in de huishouding van een verpleeghuis en dat betaalt erg goed.

Het beste antwoord

Ik werk ook in de Thuiszorg. Krijg 6,90 euro netto per uur

Toegevoegd na 1 minuut:
Kortom, naast gezelligheid en dankbaarheid niet dik betaald.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
He, hoe kun je nou 6,90 per uur krijgen?
Ik zag op je profielpagina dat je 48 bent, dat is onder het minimumloon...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor, is precies het minimuloon. Ik heb 9,96 euro bruto per uur en dat komt in mijn geval (heb ook nog een andere baan) neer op 6,90 euro netto.

Andere antwoorden (3)

Hoeveel weet ik niet, maar onderbetaald is het zeker niet en buiten dat, je krijgt er een hoop dankbaarheid voor terug.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je verdient het minimumloon.
ronron1212
12 jaar geleden
Ik werk in de thuiszorg en het max. loon dat je kunt krijgen is 9 euro. Heel laag dus!